Att vara sur gör ingen glad

Okej, måste bara få avreagera mig... Är sur och arg på en annan som är sur. Men sen kom jag hit och läste gulliga och glada kommentarer och känner att skit samma. Det är ändå alltid de som är sura som har det värst. Så om jag är glad och låter den sura va så är det jag som går som vinnare ut ur striden. Ha! Har spenderat dagen på en filt i en park med en extremt varm sol ovanför. Ätit ett halvt kilo jordgubbar. Tittat på två fotbollsmatcher trots att jag bryr mig totalt nada. Druckit rosevin på en solig balkong och ätit en härlig sommarmiddag med sill och grejer med a:s mor och bror. Imorn bär det av till Skåne och mamsen! Suss gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0