Glad!

Känner mig galet glad just nu, vet inte riktigt varför men allt är i balans. Kul på jobbet, sol och högsommarvärme, en vecka till semester, kul midsommar att se fram emot och en riktigt kul helg!
Blev inget Capio idag. Som tur är så messade jag en tjej som fortfarande går där och sa att jag var på väg för att se om vi hann ses ett tag. Och hon berättade att am inte var där. Bra att de ringt och berättat det för mig... Det är ju inte riktigt så att jag bara har vägarna förbi Upplands Väsby. Hur som helst så skulle de höra av sig med en ny tid när hon var tillbaka, hoppas på att det blir innan sommaren.
Så min eftermiddag spenderades med sol, städ och lite förberedelse inför middagen imorn. Vi har inte riktigt någon balkong men man kan ändå ta sig ut på fönsterbläcket som är rätt brett och sitta där högst upp och titta ut över Stockholm. Vi bor ju högst upp på sjunde våningen så det är jäkligt häftig utsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0