Glädje, saknad och lite där emellan

Ligger i sängen och lyssnar på min och A:s superduperlista på Spotify. Listan uppdateras så fort vi får en ny favorit och är alltså alltid fylld av glad peppmusik. Just nu sjunger lady gaga om alejandro och jag blir grymt sugen på ett dansgolv:)
Dagen har varit himla bra, en av de roligaste hittills på jobbet, och jag som trodde tvärtemot imorse.. Men det kändes så skönt att äntligen vara på plats där jag ska vara och jag har haft fullt upp hela dagen. På lunchen fick vi lite sällis och även svenska jordgubbar, sjukt gott! Efter jobbet gick jag till E för middag och mysigt häng.
Nu längtar kroppen efter sömn och huvudet efter A som är ute med jobbet och äter. Vill ha någon bredvid:)

Imorgon väntar en tur till Capio för sista samtalet med Am, känns konstigt, lite sorgligt och lite läskigt. Ska jag klara mig utan nu? Vem ska jag vända mig till när det blir tovigt bland tankarna och demornerna gastar? Får se vad hon säger och om det blir så att jag kan få någon annan kontakt här i stan istället. Känner att jag verkligen behöver någon, någongång iallafall.

Svårt att byta ut Am. Kommer sakna henne och hennes ibland lätt tankspridda sätt. Hennes sätt att titta på mig och ställa precis rätt frågor som rör mina allra djupaste känslor. Hennes ord som får mina ögon att fyllas med tårar men sedan torkas och bytas ut i ett stolt leende. Hon har gjort och hjälpt mig så enormt mycket att jag knappt förstår det själv. Jag och avsked är inget bra par. Så tror att jag har förträngt att det här är hej då. Får ont i magen nu när jag tänker om det, en klump av saknad samsas med en ännu större känsla av värme och glädje. Vill se till att försöka berätta och få fram allt detta imorgon. Måste nog sova på saken...

Kommentarer
Postat av: Louise

tack för din kommentar! nu jäääävlar kör vi ;) kram! kämpa på!

2010-06-17 @ 08:04:41
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Cim

Vad himla mysigt det låter! Älskar spellistor, det är lite som blandband tycker jag!



Oj, spännande med avslut och allt! Även om det känns skrämmande så är det ju ändå ett gott tecken, att de tror på dig och att du klarar dig på egna ben nu!



Ha en jättefin dag!

Stora kramar!

2010-06-17 @ 10:14:09
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0