Sommar sommar sommar!!!

Sommarlov!!! Äntligen sex underbara veckor av ledighet, inte sjukskrivning utan ledigt på riktigt! Hade mötet med chefen idag. Shit vad jag var nervös. Men det gick finfint! De gillar mig. Ja, de gillar mig faktiskt så mycket att de vill att jag fortsätter. Vi pratade lön och som jag redan visste så blir den låg. Väldigt låg tom men jag får en hel del förmåner så det blir nog bra ändå. Har ju klarat mig hittills på sjuklön så borde väl funka nu med. Får se det som en nystart. Detta är ju botten och sen klättrar man uppåt. Jag jobbar med det jag vill, med trevliga människor, sjukt nära och så. Så blir topp! Ska dessutom få utbildning och det är alltid nice! Nu är det inte mycket som är fel i mitt liv. Ligger och läser en ny deckare, bikinin är på, vinet inför midsommarfirandet imorn ligger på kylning och hela semestern är fullbokad av roliga saker. Fyra dagar i Helsingborg hos mor. En vecka med a som är tänkt till spontangrejer med kompisar, tio dagar på Gotland och sen två veckor i spanien. Sommaren avslutas med kräftskiva, långhelg i Falkenberg med hela gänget och en helg senare kräftskiva på e:s egen ö. I Love sommar! Och jag älskar mitt liv just nu! Ska fira kvällen i min ensamhet eftersom att a jobbar sent. Igår hängde vi på gården, ett grymt aw-ställe i Stockholm så rätt nice med egenkväll. Kyckling och melonsallad och ett glas vin! Glad midsommar allihopa!!! Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Cim

Jag ska fira hemma med mina föräldrar, de kommer hem från Grekland imorgon så det ska bli jättemysigt att träffa dem! Så det blir en lugn och skön midsommar, känns bra! Hur ska du fira?

Jag har verkligen fått mersmak på livet efter den här veckan men det ska bli skönt att komma tillbaka till Capio och få svar på alla frågor jag samlat på mig under veckan och så! Sen är jag ju bara där två veckor innan sommaruppehållet så det känns uthärdligt :) Massor med kramar till dig!

2010-06-24 @ 15:15:38
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0