Sunrise

God morgon god morgon. Dags att ta över jobbet på allvar då, C slutade igår och vi firade av henne med champagne och rosé. Skräckblandad förtjusning att allt ligger på mig nu. Har fått en lunta av papper som ska betas av så det är bara att sätta igång.
Känner att jag måste prata igenom allt med min chef, vad som förväntas av mig, exakt vilken lön jag kommer at få, etc. Men jag hatar sådana samtal egentligen, tills dess att de är klara:) Sjukt dumt att gå och dra på det, men på något sätt så gör jag alltid det ändå.
Har ytterligare ett jobbigt samtal som väntar på fredag, det med E, min gamla chef. Måste säga upp mig, berätta att jag inte tänker fortsätta med honom. Han kommer nog inte bli så glad på mig..Men men, det är bara att andas och gå dit, säga som det är och sen gå igen. Lätt som en plätt!
Ska njuta lite av morgonen nu, innan det är dags att gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0