Blandade känslor

Sitter på t-banan in till stan. Pojkvännen ringde och ville äta lunch och jag är ju inte den som är den:) Nu är det bara en månad kvar här på jobbet... Lite blandade känslor faktiskt. Har trivts väldigt bra, och bitvis tyckt att jobbet är kul. Men, bitvis har jag haft väldigt lite att göra, jag har inget direkt team att bolla med och jag tjänar ok men inte bra. Det nya jobbet har en mer tydlig roll, ett team och är mer betalt. Jag är nog bara lite nervös och spänd inför allt det nya, men det får man väl och andra sidan vara också antar jag. Jag vet ju efter detta jobb att jag är bra, jag är omtyckt och lätt att jobba med. Gäller bara att tro på det också. Det är lite komiskt nu när jag börjar tala om att jag ska sluta så får jag höra av väldigt många att de kommer sakna mig, tänk om jag fattat det för ett halvår sedan ist för att tveka då? Lär om lär rätt, jag duger, jag är bra! Nu lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0