Lista - check!

Det var ett tag sen.. Närmre bestämt mer än ett år sedan. Vet inte riktigt varför jag gick in hit eller varför jag helt plötsligt jag känner för att skriva men mycket har hänt sen sist.
Jag sitter just nu i soffan och njuter av kaffe, choklad och den sköna känslan efter en grymt god middag ute på kvartersindiern med pojkvännen med ett efterföljande bad! Torsdagslyx!
Jag läste min lista som jag skrev sist och kan konstatera att jag faktsiskt har lyckats. Det sitter långt inne men jag har kommit långt.
Jag har haft ett jobb fram tills nu som jag verkligen har gillat och där jag varit omtyckt och fått chans att utvecklas och bli den jag vill. Om en månad ska jag dock gå vidare till ett annat jobb som känns fantastiskt spännande, utvecklande, välbetalt och en grymt bra väg till ytterligare mål! Så där har jag nummer ett i listan avklarad.
Jag och pojkvännen har hittat en underbart fin relation, hela året har varit bra, det bästa någonsin och jag ser fram emot en framtid med honom. Vi planerar familj för fullt och jag känner att det är rätt. Så nummer två är även det bra.
Jag har fått tilbaka min mens, visserligen med tabletter men alla prover visar att mina värden är fina, mina hormoner, min vikt och allt annat så nummer tre, check!
Självklart finns det saker i mitt liv som fortfarande är jobbigt och som jag kämpar med men jag måste ändå ge mig själv en grymt stor klapp på axeln och jäkla massa beröm. Jag är bra och jag kan ta tag i mig själv och mitt liv. Det kommer bli bra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0